مشاور فروش و بازاریابی

مشاور فروش

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار،
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
کتاب مدیریت پورسانت، تالیف و گردآوری علی خویه. مشاور و مجری سیستم ها و برنامه های مهندسی فروش ( هدف گذاری فروش، پورسانت فروش، برنامه ریزی فروش و .....) یکی از فعالیت های تیم ما www.khooyeh.ir   تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت است یکی از پیچیده ترین کارهای یک سازمان فروش بستن پورسانت فروش و نحوه اجرای آن است برنامه پورسانت و آیین نامه پورسانت یکی از موضوعاتی است که همیشه در سازمان هایی که با فروش سرو کار دارند با حاشیه ها و مباحث زیادی درگیر بوده است پورسانت برگرفته از لغت فرانسوی pourcentage (پورسانتاژ) و به معنای درصد، میزان سود و حق دلالی است.[1] از لحاظ قانونی و نیز حرمت شرعی دارای ملاحظاتی بوده و تحت شرایطی غیرقانونی بوده یا حرام می گردد. [1] نفیسی، سعید؛ فرهنگ فرانسه به فارسی، ج 2، تهران، انتشارات صیف علی شاه، 1378، چاپ هشتم، 489 در ذیل یک جزوه آموزشی و اجرایی پورسانت برای آشنایی بیشتر ارایه می گردد   جزوه آموزشی تدوین و اجرای آیین نامه پورسانت مدیریت پورسانت تالیف و گردآوری: علی خویه مدرس دانشگاه، مجری و مشاور شرکت های معتبر، بنیانگذار آکادمی فروش، آکادمی مذاکره و مدرسه فروش ایران. معرفی مدیر عامل: علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608      کتابچه آموزشی مدیریت پورسانت Pourcentage management برنامه پورسانت  Pourcentage plan    مدیریت و برنامه ریزی پورسانت تدوین تهیه و اجرای پورسانت تدوین تهیه و اجرای برنامه پورسانت Pourcentage plan    تالیف و گردآوری: علی خویه فهرست کتابچه آموزشی پورسانت ·       پورسانت چیست ·       تعریف پورسانت ·       اهمیت و ضرورت پورسانت ·       فواید پورسانت فواید آیین نامه پورسانت ·       ریشه واژه شناسی پورسانت ·       چرا پورسانت ·       تاریخچه پورسانت ·       روش های تدوین پورسانت ·       روش های تهیه پورسانت ·       دلایل تهیه پورسانت ·       آیین نامه پورسانت چیست ·       دستورالعمل پورسانت چیست ·       روش های اجرای آیین نامه پورسانت ·       بیمار های پورسانت ·       دلایل ضعف آیین نامه های پورسانت ·       آیین نامه پورسانت - خوب یا بد ·       نقاط ضعف آیین نامه های پورسانت ·       نقاط قوت پورسانت و آیین نامه های پورسانت ·       برای تهیه آیین نامه پورسانت باید به چه نکاتی توجه کرد ·       چه واحد هایی درگیر پورسانت هستند ·       چرا باید پورسانت به تمام سازمان داده شود ·       چرا دربرابر پورسانت و برنامه های پورسانت مقاومت نشان می دهند ·       دلایل مقاومت در برابر برنامه های و آیین نامه ها و روش های اجرایی پورسانت چیست ·       چه افرادی مخالف پورسانت و برنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعمل های پورسانت هستند ·       چگونه پوسانت باید توجیه شود مدیریت و مهندسی فروش ( پورسانت ) مبتنی بر کلاس درس و آموزش محورمدیریت و مهندسی فروش ( پورسانت ) مبتنی بر مراقبتمدیریت و مهندسی فروش ( پورسانت ) مبتنی بر جهت گیری مدیران ·       مدیریت و مهندسی فروش ( پورسانت ) مبتنی بر جهت گیری مشتریان ·       سبک های تهیه و ارایه پورسانت ·       تهیه و ارایه پورسانت به سبک T ·       تهیه و ارایه پورسانت به سبک m ·       تهیه و ارایه پورسانت به سبک d تهیه و ارایه پورسانت به سبک
  • مشاور فروش علی خویه khooyeh.ir
  • ۰
  • ۰
کارگاه آموزشی مدیریت پورسانت برنامه ریزی، اجرا، کنترل مدرس: علی خویه www.khooyeh.ir مدرس دانشگاه مولف کتاب مدیریت پورسانت و 12 کتاب کاربردی و مرجع با 16 سال تجربه اجرایی   زمان: از 9 آبان 93  تا 11 آبان 93 به مدت 20 ساعت در سه روز برگزار شده در استان های تبریز، مشهد، اصفهان، کرمان و ... برگزار شده به صورت خصوصی و نیمه خصوصی در بیش از 50 شرکت کارخانه سازمان و موسسات مختلف در سطح خاورمیانه برخی از سرفصل های کارگاه آموزشی مدیریت و مهندسی پورسانت ·       روش های تدوین پورسانت ·       روش های تهیه پورسانت ·       دلایل تهیه پورسانت ·       آیین نامه پورسانت چیست ·       دستورالعمل پورسانت چیست ·       روش های اجرای آیین نامه پورسانت ·       بیمار های پورسانت ·       دلایل ضعف آیین نامه های پورسانت ·       آیین نامه پورسانت - خوب یا بد ·       نقاط ضعف آیین نامه های پورسانت ·       نقاط قوت پورسانت و آیین نامه های پورسانت ·       برای تهیه آیین نامه پورسانت باید به چه نکاتی توجه کرد ·       چه واحد هایی درگیر پورسانت هستند ·       چرا باید پورسانت به تمام سازمان داده شود ·       چرا دربرابر پورسانت و برنامه های پورسانت مقاومت نشان می دهند ·       دلایل مقاومت در برابر برنامه های و آیین نامه ها و روش های اجرایی پورسانت چیست ·       چه افرادی مخالف پورسانت و برنامه ها و آیین نامه ها و دستورالعمل های پورسانت هستند ·    ·       پورسانت سازمانی و پورسانت شخصی ·       پورسانت تعدادی و پورسانت گروهی ·       پورسانت وزنی و پورسانت ریالی ·       پورسانت زمانی و پورسانت فصلی ·       مدیریت پورسانت در شرکت های تولیدی ·       مدیریت پورسانت در شرکت های خدماتی ·       مدیریت پورسانت در شرکت های صنعتی ·       مدیریت پورسانت در شرکت های بازرگانی ·       مدیریت پورسانت در شرکت های کشاورزی ·       مدیریت پورسانت در شرکت های مهندسی ·       چگونه آیین نامه پورسانت باید در سازمان ارایه گردد. ·       پورسانت چه ضررها و زیان هایی برای سازمان دارد دلایل شکست آیین نامه های پورسانت و برنامه های پورسانت
  • مشاور فروش علی خویه khooyeh.ir