مشاور فروش و بازاریابی

مشاور فروش

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار،
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد

۲ مطلب در مهر ۱۳۸۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
دوره کاربردی جامع بازرگانی خارجی   محتوای دوره: ü        مبانی خرید خارجی •              بررسی مسائل مربوط به خرید خارجی- قرارداد خرید خارجی - گردش کار و مراحل خرید خارجی ü        آشنایی با رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی •               آشنایی با جدیدترین رویه ها، قوانین و مقررات وارداتی و صادراتی ü         اسناد بازرگانی خارجی • چگونگی تنظیم پیش فاکتور- سیاهه تجاری- گواهی مبداء- لیست مدلبندی- گواهی بازرسی- گواهی بهداشت- گواهی تجزیه- گواهی تطبیق کالا/بازرسی اجباری- بارنامه و انواع آن- سیاهه کرایه حمل- بیمه نامه- قبض انبار ü        اینکوترمز 2000 و پرداختهای بین‌المللی  • اینکوترمز 2000 و نقش آن در خرید خارجی- ساختار اینکوترمز- بررسی 13 روش در اینکوترمز- اعتبارات اسنادی- انواع اعتبارات اسنادی- بررسی متن اعتبارات اسنادی- بروات ارزی- انواع برات- بررسی مواد مقررات متحدالشکل اعتبارات اسنادی ü        استاندارد و بازرسی کالا • استاندارد کالا- بازرسی کالا-  نقش بازرسی در خرید خارجی- اهداف بازرسی- فوائد وجود گواهی بازرسی- زمان و مکان بازرسی- لیست شرکتهای بازرسی داخلی- لیست شرکتهای بازرسی خارجی ü        حمل و نقل بین المللی و ترانزیت کالا  • بارنامه- انواع حمل و نقل- حمل و نقل دریایی- حمل و نقل بوسیه راه آهن- حمل و نقل زمینی- حمل و نقل هوایی- کنوانسیونهای حمل و نقل ü         بیمه های حمل و نقل • تعاریف- انواع بیمه نامه حمل و نقل کالا- کلوزهای قدیم بیمه حمل و نقل کالا- بیمه جنگ و بیمه اعتصاب- نحوه محاسبه هزینه بیمه ü         تجارت متقابل • شیوه های مهم تجارت متقابل (Counter Trade)- معاملات دوجانبه (Clering & Barter)- معاملات سه جانبه (Triangular Compensation)- همکاری صنعتی (Buy Back) ü        اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی  • هنر مذاکره- رهنمودهای برای مذاکرات بین المللی- انواع مذاکرات بین المللی- استراتژیهای مذاکره بین المللی ü        امور گمرکی و ترخیص کالا • کلیات واصطلاحات و واژه های گمرکی- تعرفه گمرکی و انواع آن- ارزش گمرکی- معافیت های گمرکی- ممنوعیت های قانونی- نحوه رسیدگی به اختلافات گمرکی- بیمه در گمرک و بیمه محلی- گردش کار تشریفات گمرکی و ترخیص کالا       ü        مناطق آزاد تجاری  • سابقه تاریخی بنادر و مناطق آزاد تجاری- اهمیت مناطق آزاد تجاری- منافع برای سرمایه گذاران خارجی- قوانین و مقررات مناطق آزاد تجاری     مدت زمان برگزاری این دوره به صورت92 ساعت قابل ارائه خواهد بود. مدرس دوره جناب آقای مهندس علی خویه مولف و مترجم کتاب اسرار تجارت بین الملل مدرس دانشگاه و سخنران مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی با 10 سال تجربه اجرایی مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی بازاریابی بین الملل http://marketinginternation.blogfa.com http://internationalmarket.blogfa.com   + نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:48  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  GetBC(19); نظر بدهید   کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای کارگاه تخصصی مهارتهای فروش حرفه ای هدف سازمانها و کسب و کارها همواره با این چالش مواجهند که گران قیمت ترین منابع شان در فروش تمرکز می یابد. فروش فرایند و الگویی برگرفته از تجارب رفتار انسانی در طول سالیان متمادی است. اثربحشی کاربرد روشهایی که معروف بوده و امتحان خود را پس داده اند در ثمربخشی تلاشهای فروش و حصول نتایج محسوس به اثبات رسیده است. این دوره بدین منظور طراحی شده است تا بواسطه مدیران و کارشناسان سازمانهای حرفه ای ایران، یک مسیر علمی فروش را در آنها شروع نماید شرح مختصر: کلیه سازمانها در راستای بقاء و رشد خود نیازمند فروش محصولات و خدمات خود می باشند. هدف این دوره معرفی چالشهای فروش و معرفی یک رویکرد سیستمی در فروش می باشد. به یاد داشته باشید که افراد از همدیگر خرید می کنند. نه تنها این مساله مهم است که جنبه های روانشناسی و رفتار خرید درک شود، بلکه برخورد دقیق با فروش به عنوان یک فرایند نیز حائز اهمیت می باشد. روشهایی که در این دوره بحث می شوند، برای نیروهای فروش در صنایع مختلف و کسب و کارهای کوچک و بزرگ قابل استفاده است. آنچه در این دوره فرا خواهید گرفت در این دوره در خصوص روانشناسی فروش، رفتار خرید، سبکهای فروش، چرخه فروش، برنامه ریزی فروش، مرور و بررسی روشهای بکارگیری نکات فراگرفته شده از مباحث نظری و عملی بحث می شود. این مباحث با تمرینهای گروهی نیز همراه خواهد بود. مدرس استاد خویه مدت زمان برگزاری کارگاه   .........هزینه کارگاه ... + نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:42  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  GetBC(18); نظر بدهید   دوره جامع مدیریت فروش دوره جامع مدیریت فروش         شرح دوره: در این دوره سعی شده است ضمن آشنا کردن افراد با مفاهیم اساسی مدیریت فروش، نسبت به افزایش مهارتهای فروش حرفه ای آنها اقدام شود. محتوای این دوره طوری طراحی شده است که پوشش کاملی بر وظایف و مسئولیتهای مدیران و کارشناسان فروش دارد.        هدف دوره: یادگیری عملی مفاهیم و مهارتهای مدیریت فروش        محتوای دوره: مهندسی فروش ومهارتهای فروش حرفه ای (16 ساعت) - مروری بر ضرورت بازاریابی و فروش در شرایط رقابتی؛ مفهوم بازاریابی و فرآیند آن؛ جایگاه فروش در بازاریابی؛ فروش و تصورات نادرست در مورد آن در بازاریابی؛ مهندسی فروش و جایگاه آن در بازاریابی؛ ارتباط فروش و مهندسی؛ ارتباط فروش و تحقیقات بازاریابی و جایگاه مهندسی فروش در این فرایند؛ سوالاتی که در بازاریابی و فروش باید به آن پاسخ داد؛ مروری بر مراحل هفتگانه فروش در فرایند فروش حرفه ای؛ فروش حرفه ای اثربخش و مروری بر خصوصیات- فروشندگان حرفه ای. ابزارها و تکنیک‌های فروش (8ساعت) - ابزارهای Promotion- مدل Steiner- نظریه AIDAS- مدل SPIN- ابزار Boomerang- تکنیک FAB برنامه‌ریزی فروش (8 ساعت) -  تکنیک‌های هدف گذاری فروش؛ پیش بینی فروش؛ برنامه ریزی فروش و کنترل و بودجه بندی بندی فروش. مدیریت روابط مشتری (CRM ) (16 ساعت) - مفاهیم و اصول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ ارزش و فرآیند خلق ارزش در ارتباط با مشتری ؛ بازاریابی تک به تک و ضرورت آن در بازار رقابتی؛IT و نقش آن در CRM ؛ سازماندهی و پیاده سازی CRM. سیاستهای تشویقی افزایش فروش و روابط عمومی (8 ساعت) -  تبلیغات غیرشخصی؛ تعیین بودجه تبلیغات؛ تبلیغات پیشبرد فروش؛ تعیین اهداف تبلیغات پیشبرد فروش؛ انتخاب ابزارهای پیشبرد فروش؛ روابط عمومی؛ ابزارهای اصلی روابط عمومی؛ تصمیمات عمده در روابط عمومی. مدیریت تیم فروش (8 ساعت) - ارزیابی و جذب نیروی فروش؛ سازماندهی، هدایت و رهبری نیروهای فروش و چگونگی ایجاد انگیزه در آنها؛ شناسایی و ارائه آموزشهای لازم برای نیروی فروش؛ نظارت و کنترل نیروهای فروش و اصول گزارش گیری صحیح از آنها؛ ایجاد هماهنگی بین نیروهای فروش در جهت اهداف سازمانی؛ جلسات فروش و چگونگی اداره کردن آنها در جهت اهداف سازمانی. + نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:41  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  GetBC(17); نظر بدهید   دوره تخصصی – کاربردی بازاریابی خدمات دوره تخصصی – کاربردی بازاریابی خدمات   محتوای دوره اصول و مفاهیم پایه در بازاریابی استراتژی بازاریابی خدمات •         اصول بخش‌بندی بازار •         اصول انتخاب بازار (های) هدف •         اصول جایگاه‌یابی در بازار (های) هدف بازاریابی خدمات : اصول ، تعاریف ، ویژگیها اصول تصمیم‌‌گیری و طراحی آمیخته بازاریابی خدمات •          مدیریت محصول ·         مدیریت سبد محصولات ·         توسعه محصول جدید •         مدیریت قیمت خدمات ·         اصول تعیین قیمت‌ پایه ·         اصول تعدیل و تطبیق قیمت •         مدیریت ارتباطات بازاریابی خدمات ·         ارتباطات بازاریابی یکپارچه ·         طراحی آمیخته ارتباطات بازاریابی یکپارچه( تبلیغات،ترفیع فروش،فروش شخصی،بازاریابی مستقیم،روابط عمومی) رویکردها و مدلهای سنجش کیفیت خدمات مدیریت تیم خدمات دهنده مشتری مداری در حوزه های خدماتی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM ) مهارتهای برقراری ارتباط اثربخش رفتار خدمت گیرنده (مصرف کننده) مدت برگزا ری مدت برگزار این دوره 64 ساعت خواهد بود. زمان برگزاری ............ماه می باشد. هزینه برگزاری هزینه برگزاری دوره ...............می باشد که شامل هزینه های اساتید، مدرس دوره : جناب آقای خویه + نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:40  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  GetBC(16); نظر بدهید   مدرسه فروش ایران کوتاه مدت تدبیر مالی استراتژیهای کاهش هزینه تیر 5 شنبه 11 کارگاه مهارتهای فروش حرفه ای تیر جمعه 12 جامع مدیریت فروش تیر 5 شنبه وجمعه 25 جامع بازارهای جهانی فارکس تیر 5 شنبه و جمعه 25 کارگاه مهارتهای ارائه  شفاهی موثر تیر جمعه 26 کارگاه زبان بدن BODY LANGUAGE مرداد شنبه 3 جامع بازرگانی خارجی مرداد دوشنبه و چهارشنبه 7 کوتاه مدت کمپین نو یسی فروش مرداد سه شنبه 13 جامع حسابداری مرداد دوشنبه و چهارشنبه 21 جامع مدیریت مالی مردا د 5 شنبه و جمعه 22 کارگاه روانشناسی ارتباط با مشتری مرداد جمعه 23 کوتاه مدت فنون مذاکرات حرفه ای مرداد سه شنبه 27 + نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:29  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  GetBC(15); نظر بدهید   برنامه های آموزشی مدرسه بازاریابی و فروش ایران ردیف ماه نام دوره تاریخ شروع روزهای برگزاری مدت دوره 1 فروردین قراردادهای تجاری 30 سه شنبه 20 2 فروردین مهارت های دفاع کلامی 25 سه شنبه 9 3 فروردین آشنایی با بانکداری 26 چهارشنبه 20 4 فروردین اعتبارات اسنادی 26 چهارشنبه 20 5 اردیبهشت مدیریت خرید و سفارشات خارجی 23 چهارشنبه 24 6 اردیبهشت بازاریابی تلفنی 10 جمعه 8 7 اردیبهشت زبان بدن 18 پنج شنبه 4 8 اردیبهشت حسابداری مالیاتی و قانون مالیات بر ارزش افزوده 20 یکشنبه 32 9 اردیبهشت روانشناسی ارتباط با مشتری 16 جمعه 8 10 اردیبهشت تکنیک های فرصت یابی در فروش 24 پنج شنبه 8 11 اردیبهشت مهندسی فروش در بازار مواد غذایی 28 دوشنبه 24 12 اردیبهشت پخش و توزیع مواد غذایی 16 چهارشنبه 24 13 خرداد روش های خلاق حل مسئله 26 سه شنبه 16 14 خرداد تدبیر مالی و استراتژی های کاهش هزینه 21 پنج شنبه 16 15 اردیبهشت BI متعاقباً اعلام خواهد شد 16 16 اردیبهشت بازاریابی الکترونیکی متعاقباً اعلام خواهد شد 20 17 خرداد اصول و فنون مذاکرات بین الملل متعاقباً اعلام خواهد شد 20 18 خرداد مهندسی فکر متعاقباً اعلام خواهد شد 12 19 خرداد تعیین تقاضا و سهم بازار شرکت ها متعاقباً اعلام خواهد شد 12 20 خرداد تحقیقات بازاریابی در صنایع غذایی متعاقباً اعلام خواهد شد 32 21 خرداد تحلیل رفتار مصرف کننده در بازار مواد غذایی متعاقباً اعلام خواهد شد 34 22 خرداد مذاکرات فروش متعاقباً اعلام خواهد شد   23 خرداد سیستم‌های خرید و انبارداری متعاقباً اعلام خواهد شد   + نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم مهر 1389ساعت 9:26  توسط www.gmas.ir , www.khooyeh.com   |  GetBC(14); نظر بدهید   برنامه کلاسهای آموزشی مدرسه فروش تاریخ روز عنوان دوره نوع دوره 14 مرداد دوشنبه-چهارشنبه بازرگانی خارجی جامع 22 مرداد پنجشنبه-جمعه مدیریت مالی جامع 23مرداد جمعه روانشناسی ارتباط با مشتری کارگاه 27 مرداد سه شنبه فنون مذاکرات حرفه ای کوتاه مدت 30مرداد پنجشنبه- جمعه مدیریت فروش جامع 31مرداد شنبه ایده یابی در شرکتها کارگاه 30 مرداد جمعه تکنیک های متقاعدسازی مشتریان کارگاه 24شهریور یکشنبه- سه شنبه مدیریت فروش جامع 22شهریور یکشنبه بازرگانی خارجی جامع 18شهریور دوشنبه - چهارشنبه کامفار(مقدماتی و پیشرفته) جامع 8 و 10 یکشنیه و سه شنبه شیوه های ایجاد انگیزه در کارکنان و مدیران فروش کارگاه 15و17 یکشنبه و سه شنبه اندازه گیری رضایت مشتریان و مهارتهای برخود با مشتریان ناراضی کارگاه 22و24 یکشنبه و سه شنبه مهارتهای ارتباطی و نقش آن در اثربخشی فروش کارگاه 30شهریور شنبه- دوشنبه بازاریابی و فروش الکترونیکی جامع 19و20 پنجشنبه و جمعه روشها و تکنیکهای پیش بینی فروش کارگاه 27 جمعه عارضه یابی سازمانهای فروش کارگاه 21شهریور شنبه زبان بدن کارگاه 13-14شهریور جمعه و شنبه روانشناسی ارتباط با مشتری کارگاه + نوشته شده در  چهارشنبه بیست و هشتم
  • مشاور فروش علی خویه khooyeh.ir
  • ۰
  • ۰
سایت های بازاریابی و فروش آدرس سایت توضیح نام سایت http://www.creativeschool.persianblog.ir   آموزش تحقیق و اجرای کلیه مبانی و اصول مدیریت و مهندسی خلاقیت مدرسه خلاقیت ایران http://marketingmanagement.persianblog.ir   تحقیقات بازاریابی http://www.saleschool.persianblog.ir     مدرسه فروش ایران http://advertisingschool.persianblog.ir/   مدرسه تبلیغات و ترفیع فروش http://storemanagement.persianblog.ir/      آموزش مشاوره تحقیق و اجرای کلیه امور فروش و فروشگاهی   مدیریت فروشگاه http://marketingschool.persianblog.ir/      مشاوره تحقیق آموزش اجرا - مدیریت بازاریابی فروش ارتباطات خلاقیت تبلیغات و خلاقیت   مدرسه بازاریابی ایران           مدیریت بازاریابی www.marketingmanagement.mihanblog.com کانال های بازاریابی کانال های توزیع خرده فروشی عمده فروشی فروش مویرگی لجستیک حمل و نقل کالا بسته بندی www.marketingchannals.mihanblog.com مشاور بازاریابی و تبلیغات www.marketingconsultant.mihanblog.com تحقیقات بازاریابی www.marektresearch.mihanblog.com آمیخته بازاریابی ابزار بازاریابی تکنیک ها و استراتژی های بازاریابی www.marketingmix.mihanblog.com مدیریت محصول و خدمت www.productmanagement.mihanblog.com قیمت گذاری و استراتژی های قیمت گذاری www.pricing.mihanblog.com مدیریت برند برندسازی نام نشان تجاری مدیریت نام و نشان تجاری سبک های برندسازی www.brandmanagement.mihanblog.com سبک های تبلیغات مکتب ها و سبک های بازاریابی مکتب ها و سبک های فروش www.advertisingstyle.mihanblog.com بازار هدف www.targetmarket.mihanblog.com بازاریابی خلاق تبلیغات خلاق فروش خلاق ارتباطات خلاق   www.creativemarketing.mihanblog.com       + نوشته شده در  یکشنبه هجدهم مهر 1389ساعت 16:11  توسط علی خویه  |  GetBC(2); نظر بدهید دوره آموزشی فروش حضوری دوره آموزشی فروش حضوری فروشندگی حرفه ای مدرس استاد علی خوبه   مدرس دوره های مدیریت، بازاریابی، تبلیغات، خلاقیت، فروش و ارتباطات مهندس علی خویه 09122991608www.khooyeh.com      www.alikhooyeh.blogfa.com   www.gmas.ir در کارگاه های کارگروهی همراه با کار عملی و اجراهای خلاقانه مدرس دانشگاه و سخنران مولف و مترجم 6 عنوان کتاب تخصصی مولف و مترجم کتاب های پر فروش تکنیک ها و تاکتیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی ذهن تهیه و ارایه 4 نرم افزار و دی وی دی آموزشی با 10 سال تجربه اجرایی مهمان وکارشناس اقتصادی برنامه های صدا وسیما افتخار همکاری با برندها معتبر ملی و بین المللی ارایه بیش از 120000 نفر ساعت آموزش به سازمانها ارگانها شرکت های معتبر ملی و بین المللی عضو انجمن های ملی و بین المللی تخصصی نمونه هایی از کارگاه های آموزشی و اجرایی مشاوره آموزش تحقیق و اجرا ارتباطات، تجارت، بازرگانی، بازاریابی، تبلیغات، فروش و خلاقیت www.khooyeh.com www.gmas.ir www.alikhooyeh.blogfa.com khooyehali@yahoo.com مدرسه بازاریابی www.marketingschool.blogfa.com مدرسه فروش ایران www.saleschool.blogfa.com مدرسه برند ایران www.brandschool.blogfa.com بازاریابی و فروش پارتیزانی http://www.guerrillamarketing.blogfa.com مدرسه تبلیغات ایران http://www.advertisingschool.blogfa.com/ 09122991608   هدف آشناسازی مدیران، کارشناسان، بازاریابان، فروشندگان و کلیه افراد وابسته سازمانی با تکنیک های پیشرفته فروش حضوری و اثرگذاری بر مشتری و ارایه راهکارهای کاربردی محتوای آموزشی مقدمه ای بر اصول بازاریابی و فروش - مقدمه ای بر فروش - تفاوت فروش حضوری با سایر انواع فروش - فرآیند فروش حضوری - مراحل فروش حضوری - ویژگی های ظاهری، رفتاری و کلامی فرشنده در فروش حضوری - اطلاعات فرشونده از مشتری - اثر اولین برخورد - تمهیدات حین فروش - حربه های فروش - تکنیک های فروش - عوامل موثر بر فروش - فروش موفق - مذاکره فروش - نیازها و خواسته های مشتری - ترس های مشتری و فروشنده - روانشناسی مشتری - روش های مختلف معرفی کالا - دید دوم - مزیت نسبی - مزیت رقابتی - مفهوم ارتباطات غیرکلامی مشتری - متقاعد کردن مشتری - کسب رضایت مشتری - خاتمه فروش - موانع خاتمه فروش - تمهیدات پس از فروش - خدمات پس از فروش - حفظ ارتباط دایمی با مشتری - بررسی نمونه های داخلی و خارجی - پخش فیلم
  • مشاور فروش علی خویه khooyeh.ir