مشاور فروش و بازاریابی

مشاور فروش

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار،
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد

  • ۰
  • ۰
مدرسه ی فروش ایراندسته بندی : مدرسه ی فروش ایران، مهندسی فروش، مشاور فروش و بازاریابی، آموزش فروش و ویزیتوریمدرسه ی فروش ایرانمقوله فروش همواره به عنوان دغدغه اصلی همه بنگاه ها بوده است و با شدت یافتن رقابت در صنایع مختلف اهمیت بیشتری هم پیدا کرده است. این در حالی است که در کشور ما به دلیل ساختار غالب دولتی اقتصاد در زیرساختهای دانشی و مهارتی توجه کمتری به این مقوله شده و در هیچ مرکز آموزشی فنی-حرفه ای، علمی-کاربردی و عالی معتبری به آموزش فروش پرداخته نشده است. همین امر باعث شده است نیروهای انسانی ماهر و متخصص در زمینه فروش تربیت نشود به گونه ای که امروز خلاء مدیران، کارشناسان و کارکنان فروش توانمند و فروشندگان ماهر در صنایع و بنگاه های کشور به روشنی احساس می شود.در چنین وضعیتی وجود یک مرکز علمی، تخصصی و کاربردی معتبر در راستا ارتقای دانش، بینش و مهارت فروش حرفه ای در کشور لازم و ضروری به نظر می رسد تا ضمن ارائه خدمات تخصصی و جامع در زمینه فروش نسبت به ارزیابی و تعیین سطح توانمندی نیروهای فروش فعال در صنایع مختلف و نیز نیروهای آماده به کار در عرصه فروش اقدام نماید. وجود چنین مرکزی ضمن فراهم سازی بستر تربیت نیروهای فروش ماهر، به بنگاه ها و صنایع کشور کمک خواهد نمود تا بواسطه گواهی استاندارد و معتبری که از سوی این مرکز به فروشندگان اعطاء می گردد، با اطمینان خاطر و دقت نظر بیشتری نیروهای فروش خود را انتخاب و به کار گیرند و اثربخشی فروش خود را افزایش دهند.بر اساس چنین ضرورتی شرکت ایده پردازان کسب و کار در راستای پاسخ به این نیاز مبرم صنایع و بنگاه های کشور و تربیت نیروهای انسانی توانمند در زمینه فروش در یک گام ابتکاری اقدام به طراحی و راه اندازی مدرسه فروش نموده است. در مدرسه فروش  خدمات استانداردسازی تربیت فروشندگان حرفه ای، برگزاری آزمون های استاندارد تعیین سطح توانمندی فروشندگان، شناسنامه دار کردن فروشندگان، ارتقای دانش و مهارت فروش و کارشناس فروشندگی و خدمات آموزشی، مشاوره ای و اجرایی به بنگاه ها و صنایع ارائه می گردد. در این مدرسه از متخصصین توانمندی که از تحصیلات مرتبط دانشگاهی و تجارب اجرایی کافی در صنایع مختلف برخوردارند به عنوان اعضای هیات علمی استفاده می شود و به خدمات ارائه شده و دانش آموختگان مرکز مدرک معتبر اعطاء می گردد. در ضمن خدمات آموزشی مدرسه بصورت ترکیبی حضور در مدرسه و حضور در محل کار (در قالب کارآموزی و کارورزی) خواهد بود. دوره های حضور در محل کار برای آن دسته از فراگیرانی که شاغل باشند، بصورت کارورزی و برای آن دسته از فراگیرانی که شاغل نباشند بصورت کارآموزی در شرکتهای پخش خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی