مشاور فروش و بازاریابی

مشاور فروش

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار،
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد

  • ۰
  • ۰
اساسنامه انجمن مدیران فروش ایران انجمن مدیریت فروش و بازاریابی ایران Sale association in Iran Sale engineering association in Iran اساسنامه انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران ریاست انجمن مدیران فروش و بازاریابی : علی خویه www.khooyeh.com www.saleengineering.blogfa.com  اساسنامه انجمن مدیران فروش ایران انجمن مدیریت فروش و بازاریابی ایران Sale association in Iran Sale engineering association in Iran اساسنامه انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران ریاست انجمن مدیران فروش و بازاریابی : علی خویه www.khooyeh.com www.saleengineering.blogfa.com  فصل اول – کلیات و اهداف انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران ماده 1 : به منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علم و توسعه  کمی و کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مربوط به انجمن مدیران فروش و بازاریابی  ایران که از این پس در این اساسنامه انجمن نامیده می شود ، تشکیل می گردد ماده 2 :‌انجمن موسسه ای غیر انتفاعی است و در زمینه های علمی و پژوهشی و فنی فعالیت می کند و از تاریخ ثبت دارای شخصیت حقوقی است و رئیس هیات مدیره آن نماینده قانونی انجمن می باشد تبصره :‌ هیات مدیره می تواند درصورت لزوم نسبت به تغییر نشانی مرکز اصل انجمن اقدام کند به شرط آنکه در روزنامه رسمی و کثیر الانتشار اعلام شود و کتباً به اطلاع کمیسیون انجمن های علمی وزارت فرهنگ و آموزش عالی برسد ماده 4 : انجمن از تاریخ تصویب این اساسنامه برای مدت نامحدود تشکیل می شود و ملزم به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد  فصل دوم – وظایف و فعالیت ها‌ انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران ماده 5 : به منظور نیل به هدفهای مذکور در ماده (1) این اساسنامه انجمن اقدامات زیر را به عمل خواهد آورد بند 1-5 : انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و           بین المللی  بین محققان و متخصصانی که به گونه ای با علم مدیران فروش و بازاریابی  سروکار دارند بند 2-5 : همکاری با نهادهای اجرایی ، علمی و پژوهشی در زمینه ارزیابی و بازنگری طرح ها و برنامه های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی موضوع فعالیت انجمن بند 3-5 : ترغیب و تشویق پژوهشگران و تحلیل از محققان و استادان ممتاز بند 4-5 : ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی بند 5-5 : تشکیل گردهمایی های علمی در سطح ملی ، منطقه ای و بین المللی بند 6-5 : نشر کتب و نشریات علمی بند 7-5 : ایجاد واحد یا شعبه یا نمایندگی در خارج از کشور پس از موافقت کمیسیون انجمنهای علمی ایران ، به منظور جذب ایرانیان تحصیلکرده مقیم خارج از کشور فصل سوم –انواع و شرایط عضویت  انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران ماده 6 بند 1-6 :عضویت پیوسته     موسسان انجمن و کلیه افرادی که حداقل درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیران فروش و بازاریابی  و رشته های وابسته باشند می توانند به عضویت پیوسته انجمن در آیند بند 2-6 :عضویت وابسته انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران     افرادی که دارای شرایط زیر هستند می توانند به عضویت وابسته انجمن در آیند. کسانی که دارای درجه کارشناسی هستند و مدت 5 سال به نحوی در یکی از رشته های مذکور در بند 6-1 شاغل باشند بند 3-6 : عضویت دانشجویی     کلیه دانشجویانی که دررشته های مدیران فروش و بازاریابی  به تحصیل اشتغال دارند   بند 4-6 : عضویت افتخاری انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران     شخصیتهای ایرانی و خارجی که مقام علمی آنان در      زمینه های مدیران فروش و بازاریابی  حائز اهمیت خاص باشد یا در پیشبرد اهداف انجمن کمکهای موثر و ارزنده ای نموده باشند   بند 5-6 :اعضای حقوقی    سازمانهایی که در زمینه های علمی و پژوهشی مربوط فعالیت دارند می توانند به عضویت انجمن درآین   تبصره 1 : افرادی که دارای درجه کارشناسی در یکی از      رشته های مذکور در بند 6-1 می باشند با تصویب هیات مدیره می توانند  به عضویت پیوسته انجمن در آیند تبصره 2 :‌ اعضای افتخاری انجمن از پرداخت حق عضویت معاف هستن ماده 8 : عضویت در یکی از موارد زیر خاتمه می یابد : بند 1-8 :استعفای کتبی بند 2-8 : عدم پرداخت حق عضویت سالانه تبصره : تائید خاتمه عضویت با هیات مدیره است فصل چهارم :‌ارکان انجمن انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران   ماده 9 : ارکان اصلی عبارتند از :     الف – مجمع عمومی    ب- هیات مدیره (شورای اجرائی)     ج- بازرسی یا ( بازرسان )   الف- مجمع عمومی ماده 10: مجمع عمومی از گردهمایی اعضای پیوسته به صورت عادی یا فوق العاده تشکیل می شود بند 1-10: مجمع عمومی عادی سالی یکبار تشکیل می شود و با حضور یا رای کتبی نصف به علاوه یک کل اعضای انجمن رسمیت می یابد و تصمیمات اکثریت آراء معتبر است بند 2-10 : در صورتیکه در دعوت نخست مجمع عمومی رسمیت نیافت ، جلسه دوم به فاصله حداقل بیست روز بعد تشکیل   می شود و با هر تعداد حاضر جلسه رسمیت خواهد یافت بند 3-10 : مجمع عمومی فوق العاده در موارد ضروری یا  دعوت هیات یا بازرس ( بازرسان) و یا با تقاضای کتبی یک سوم تشکیل می شود تبصره 1 : دعوت برای تشکیل مجامع عمومی بصورت کتبی است یا آگهی در روزنامه کثیرالانتشار است و باید حداقل پانزده روز قبل از تشکیل مجمع به اطلاع اعضای پیوسته برسد   تبصره 2 : یک سوم اعضای پیوسته می توانند مستقیماً اقدام به دعوت مجمع عمومی فوق العاده نمایند مشروط براینکه هیات مدیره و نیز بازرس انجمن به تقاضا ایشان پاسخ منفی داده باشد و در چنین حالتی ایشان در آگهی دعوت به عدم اجابت درخواست خود ، توسط هیات مدیره و بازرس تصریح نمای. تبصره 3 :‌ در صورت تحقق تبصره فوق ، دستور جلسه عمومی منحصراً موضوعی خواهد بود که در تقاضانامه ذکر شده است و هیات رئیسه مجمع از میان اعضا انتخاب خواهد شد ماده 11 : وظایف مجامع عمومی عادی و فوق العاده بند 1-11 : انتخاب اعضای هیات مدیره و بازرس یا بازرسان بند 2-11 : تصویب خط مشی انجمن بند 3-11 : بررسی و تصویب پیشنهادات هیات مدیره و بازرس یا  بازرسان بند 4-11 : تعیین میزان حق عضویت و تصویب ترازنامه و بودجه انجمن بند 5-11 : تصویب تغییرات در مفاد اساسنامه بند 6-11 : عزل هیات مدیره ( شورای اجرایی) و بازرس یا بازرسان بند 7-11: تصویب انحلال انجمن بند 8-11 : بررسی و تصویب ترازنامه و صورتحساب درآمدها و هزینه های سال مالی گذشته و بودجه سال آتی انجمن تبصره 1 : مجامع عمومی توسط هیات رئیسه ای مرکب از یک رئیس ، یک منشی و دو ناظر اداره می شوند تبصره 2 :‌ اعضای هیات رئیسه با اعلام و پذیرش نامزدی خود در مجمع انتخاب می شود تبصره 3 :‌ اعضای هیات رئیسه از بین کسانی باشند که خود را در انتخابات هیات مدیره و بازرس کاندیدکرده اند تبصره 4 :‌ مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیمگیری در بندهای 11-5 و11-6و11-7 تشکیل می شود  ب – هیات مدیره انجمن مدیران فروش و بازاریابی ایران ماده 12- هیات مدیره انجمن مرکب از 5 نفر عضو اصلی و 2 نفر عضو علی البدل می باشد که هر 2 سال یکبار با رای مخفی از میان اعضای پیوسته انجمن انتخاب می شوند بند 1-12 : حداکثر دو نفر از اعضاء هیات مدیره می توانند بیش از دو دوره متوالی به عضویت هیات مدیره اصلی انتخاب شوند . بند 2-12 : عضویت در هیات مدیره افتخاری است بند 3-12 : هیات مدیره حداکثر یک تا دو ماه پس از انتخاب شدن تشکیل جلسه داده و با رای کتبی نسبت به تفکیک وظایف خود اقدام می نماید بند 4-12 : کلیه اسناد تعهد آور و اوراق بهادار با امضای رئیس هیات مدیره و یک نفر از اعضای اصلی هیات مدیره همراه با مهر انجمن و نامه های رسمی با امضای رئیس هیات مدیره یا یک نفر اعضای اصلی هیات مدیره که تفویض اختیار شده باشد بند 5-12 : هیات مدیره موظف است بر حسب نیاز هر یک ماه یکبار تشکیل جلسه دهد فاصله بین ارسال دعوتنامه یا تلفن با تاریخ تشکیل  جلسه هیات مدیره حداقل سه روز است بند 6-12 : جلسات هیات مدیره با حضور اکثریت اعضا رسمیت   می باید و تصمیمات متخذه یا اکثریت آرای موافق معتبر است بند 7-12 : اساسنامه انجمن مدیران فروش و بازاریابی ریاست انجمن مدیران فروش و بازاریابی : علی خویه www.khooyeh.com www.saleengineering.blogfa.com
  • ۸۹/۱۲/۲۳
  • مشاور فروش علی خویه khooyeh.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی