مشاور فروش و بازاریابی

مشاور فروش

علی خویه

مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار،
تماس با ما:
drkhooyeh@gmail.com
سوابق گروه:
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر،
اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، crm، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آنالیز دلایل شکست روشهای اجرایی در جذب مشتریان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ایجاد واحد crm اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسایی نیازهای مشتریان و جلب اعتماد آنها برای خرید، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد

  • ۰
  • ۰
دوره آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه مهندسی فروش دوره برنامه ریزی فروش مدیریت و مهندسی فروش دوره آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه مهندسی فروش دوره برنامه ریزی فروش مدیریت و مهندسی فروش آموزش حرفه ای مدیران و کارشناسان ارشد فروش از مهم ترین وظایف هر بنگاه اقتصادی به شمار می آید، چرا که ارتباط مستقیمی با درآمد و سود خالص آن بنگاه اقتصادی دارد؛ در این دوره آموزشی شما با تکنیک های عملی افزایش فروش و ارتقاء سطح فروش به صورت کاربردی آشنا می شوید. نام استاد : جناب آقای مهندس علی خویه       09122991608 www.marketingschool.blogfa.com www.saleschool.blogfa.com www.brandschool.blogfa.com www.guerrillamarketing.blogfa.com www.advertisingschool.blogfa. مدرس دانشگاه مولف ومترجم 7 عنوان اثر تخصصی با بیش از 10 سال تجربه اجرایی مولف و مترجم کتاب پرفروش مدیریت فروشگاه و مهندسی فروش عضو انجمن های بین المللی عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی مهمان  و کارشناس برنامه های صدا وسیماسر فصلهای دوره : •         اصول بازاریابی و فروش • فرآیند فروش حرفه ای • مدیریت ارتباط با مشتریان • وفادار سازی مشتریان • رضایتمندی مشتریان ·         برنامه ریزی فروش ( تعاریف مفاهیم اصول ) ·         مهارتهای برنامه ریزی فروش ·         تکنیک های برنامه ریزی فروش ·         عوامل برنامه ریزی فروش ·         اجرای برنامه های فروش• هدف گذاری سالیانه و دوره ای فروش • سازماندهی تیم فروش • سازماندهی شبکه پخش و توزیع • تکنیک ها و تاکتیک های فروش موفق • ابزار های افزایش فروش تعاریف اهمیت و ضرورت برنامه ریزی و مهندسی فروش ·         شاخص های مهندسی فروش ·         روانشناسی ارتباط با مشتری ·         تکنیک های مهندسی فروش ·         مهندس فروش و مهندسی بازار ·         اشتباه ها و خطاهای مهندسی فروش ·         تکنیک های ضد خطا در فروش ·         10 نقطه کور فروش ·         10 اشتباه فروش ·         مهندسی فروش در چند بازار جهانی ·         10 تکنیک مهندسی فروش ·         رفتار خریداران در مهندسی فروش و برنامه ریزی فروش ·         تکنیک های ارتباطی در فروش مدرن ·         10 تکنیک فروش خلاق ·         10 تاکتیک فروش خلاق ·         10 استرات‍ژی فروش خلاق ·         تکنیک های برقراری ارتباط خلاق با مشتری ·         10 تکنیک قیمت گذاری خلاق ·         10 تکنیک خلاق جذب مشتریان ·         دام ها و کابوس های فروشندگان ·         10 تکنیک فروش   خلاق ·         سبک های فروش -          اصل مدل  TOTE در برنامه ریزی فروش ·         اصل مدل  ROLE در فروش و برنامه ریزی فروش ·         اصل مدل متا در فروش  و مهندسی فروش ·         اصل مدل  Score در فروش و برنامه ریزی فروش همراه با نمایش فیلم اجرای مورد مطالعاتی و کارگاه آموزشی در کلاسی جذاب شاد و کاربردی مدت دوره: در دوره های 8 ، 16 و 32 ساعت قابل اجرا می باشد( با توجه به سرفصل های انتخابی و مسائل و مشکلات شرکت مورد نظر )
  • ۸۹/۱۱/۳۰
  • مشاور فروش علی خویه khooyeh.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی